neděle 8. února 2015

Valentine's Makeup Challenge - Day 8

Den 8.

Třpytky, třpytky, třpytky ...

Na tomhle líčení jsem poprvé vyzkoušela nové glitry od Kryolanu. Povím vám, že to je svinstvo :D Ne, jsou krásné a nádherně se třpytí, je to něco úplně jiného. Ale ta aplikace a odlíčení ... ? Nemám na ně ještě lepidlo, a pokud bych použila to na řasy ani nevím jak bych to dostala pryč. Tak jsem použila vazelínu, aby se to přeci jen dobře přichytilo (radil google). Nejprve to drželo dobře, ale pak další vrstvy byly horší. Ještě mi trochu víčko prosvítalo, takže to nebylo úplně ono. Jo a bylo to všude. Když myslím všude tak všude :D Opravdu. A odličování to byla největší katastrofa. Třpytky byly všude, po celém obličeji, jako bych měla růžové pihy... Ale nakonec jsem dobojovala :D A co z toho plyne ? Nezkoušejte glitry pokud nemáte na ně lepidlo! Tak to bylo tak zvané intro..

Na celém víčku mám tedy růžový stín, který pod glitry není vidět. okraje oka jsou rozmazané hnědým, černým a růžovým stínem. Linka je udělaná klasicky gelovými linkami. Dolní linie řas je obkreslena hnědou tužkou, pod ní je růžová. Nakonec jsem dala třpytky a umělé řasy.




Už jste někdy používali glitry ? 

I.

Žádné komentáře:

Okomentovat