středa 25. března 2015

Přidávám článek, nebot´ jsem nemocná :D

Ahoj :)
Dnes přidávám článek s fotkami.  Jsem nemocná, tak jsem zůstala doma, nudím se dívám se na Hru o trůny, a pletu náramek :) Dokonce jsem si udělala zázvorový čaj z čerstvého zázvoru ! Zázvor nesnáším v jakékoli podobě, maximálně v sušenkách nebo v omáčce ho sním, ale jinak ... :D Fuj ://

Tahle fotka je asi 2 týdny stará, ale myslím si, že stojí za to ji zvěřejnit :D Vidíte zde misku, která již není mezi nám zřejmě skončila na smetišti. Dala jsem ji do mikrovlnky ... Očividně nebyla na něco takového stavěná a po 30 sekundách praskla. Byla to rána jako z děla. Aspon, že se rozpůlila podle barev :DD


Sušenky již také nejsou na živu.. Dnes jsem dojedla poslední 3 .. Jestli chcete udělat výborné a zdravé sušenky z ovesných vloček a medem zde máte recept :)


Dnešní barva nehtů. 


Moje snídaně :33 Když už je člověk nemocný, tak si musí zpříjemnit ráno, nemyslíte :P  ? 


A moje dnešní ,,práce,, Už jsem dlouho nepletla a tak mě nejak chytla chut' :D

Jak užíváte jara ? 

I.


Žádné komentáře:

Okomentovat