středa 25. února 2015

Růžová s modrými odlesky

Dnes jsem si připravila článek o jedné barvě, kterou sem tam vytáhnu ale nenosím ji nějak často. A tou je fialovo-růžová s modrými odlesky, někdy až fuchsiová. V paletce od elfu mám takovou barvu. Musím říct, že se někdy hodí, je pěkná s modrou i fialovou. Vytvořila jsem 2 líčení s touto barvou:





Mám také dvě rtěnky, které mají tyto barvu a jsou dost netypické. Někomu můžou přijít nevkusné, sama na ně někdy nemám náladu. Ale na jaro jsou pěkné oživení stereotypu. Tu kterou nosím častěji je od avonu. Líbí se mi na ní, že zanechává na rtěch růžovou barvu i po setření.



Další tu mám od NYC. Tu moc nenosím, příjde mi dost výrazná. Když nepoužijete tužku na rty budete vypadat, že je máte dost tenké. Jinak je to krásná barva.



Už jste někdy vyzkoušeli podobné barvy, nebo to je pro vás šílenství ? 

I,




Žádné komentáře:

Okomentovat