neděle 15. února 2015

Lakovací haul

Ahoj :)

Dnes vám chci ukázat své nákupy z bývalého týdne. Aneb jak to dopadá, když jdete jen po masku a odejdete s hordou laků :)


Takto to dopadlo :D akce na laky miss sporty mě zruinovala :D Ne, dělám si srandu. V Tetě byla akce 1+1 zdarma za 39,90. No neberte to. Akce byla jen na laky longlasting, ty jsou první 4 na fotce. Další dva jsem pořídila za 10 korun ve výprodeji. Byla jsem neskutečně hrdá :D Poslední je krásný pískový, který jsem ulovila v dmku za 30 korun. Všechny laky jsem nekoupila najednou, ale chodila jsem do drogérie každý den. Opravdu, měli ze mě radost :)

(pískový lak v akci)

Ale hlavním důvodem proč jsem chodila do tety byla sleva na mou oblíbenou masku freeman za 90 korun. Je skvělá už jsem spotřebovala jedno balení.


Doufám, že jste si užili tento týden a Valentýn jako já :) 


I.



Žádné komentáře:

Okomentovat