sobota 24. ledna 2015

Nákup třpytek

Ahoj :)

Dnes bych vám chtěla ukázat co jsem si nedávno koupila na eshopu tomto eshopu. Už delší dobu jsem sháněla nějaké pigmenty a třpytky na oči. Musím říct, že jsem nemohla nic najít. Nechtěla jsem jeden pigment za 200 kč, což byla ještě nejnižší cena. Nepoužívala bych ho denně a jen by stál a čekal až mě napadne nějaké líčení s ním. 
A tak jak jsem jednoho dne našla eshop, kde byl výprodej s takovým zbožím, nelenila jsem a ihned objednala na zkoušku. O to větší radost jsem měla, že produkty byly značky Kryolan, kterou jsem chtěla vyzkoušet, jelikož ji používají vizážisté i maskéři. Škoda jen vysokého poštovného ...



Vzala jsem tedy 6 sypkých glitrů. Byly za 30.. Což vysvětluje proč jsem je vzala :D Na mé pokusy s líčení ideální. Dnes jsem je zkoušela a byla to pecka... Pecka glitrů. Byly všude. Opravdu. Ale nějak jsem si s tím poradila. Nejprve jsem je měla po celém obličeji. Ale pak jsem použila olejový odličovač a bylo po katastrofě. Také si musím pořídit nějaký speciální primer.


Dále jsem si pořídila třpytky v bílé barvě. Jedny mají odlesky všech barev, druhé růžové. S těmi se pracovalo u mnoho lépe, jelikož nejsou tak velké jako glitry. Jejich cena se pohybovala něco kolem 40 -50 kč.


A jako poslední věc jsem vybrala tyto umělé řasy. Jedny jsou poloviční a mají kamínky. Druhé jsou neuvěřitelně extravagantní. Už se těším až je použiji u nějakého líčení. Jejich cena byla asi 50 kč.

Tak toto byl můj nákup všechno dohromady mě stálo zhruba 550 kč i s poštovným. 

Pořídili byste si také něco podobného, nebo vás to vůbec neláká ? 

I.












Žádné komentáře:

Okomentovat