středa 14. ledna 2015

Makeup challenge - introduction

Vítejte...

                                                                                 ... na mém blogu. 
Tento blog bude o makeupu. Přidávat zde budu hlavně své výtvory, které nejsou úplně všechny nositelné. Makeup je pro mně umění. Prolínáním a mísením barev relaxuji. Nejradši mám extravagantní makeupy se kterými nemůžete můžete, ale neprojdete bez povšimnutí vyjít na ulici. Už jako malá jsem měla ráda různé tvořivé věci. Ráda jsem malovala, vyráběla šperky... Mou momentální kreativní činností je, jak už jste asi mohli vytušit makeup. 

Jak už jsem řekla na tomto blogu budu přidávat své výtvory. Z názvu blogu můžete vytušit cokoli, ale pravým jeho významem je to co tady bude probíhat. Vymyslela jsem výzvy neboli challenge, ve kterých budu realizovat dané téma. Budou trvat 7,10,30... dnů, a každý den přidám look na dané téma. Můžete se těšit již brzy, první challenge už je hotový :))

I.

Žádné komentáře:

Okomentovat